بــُغــــ✖ـــض گلــــ✖ـــو
تاريخ : سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, | 15:40 | نویسنده : ♀LoVe♂

p2138_44ITBIP.jpg

دیشـــ✖ـــب از دلتنگیت بغضــــ✖ـــی گلویم را شکــــ✖ـــست

گریــــ✖ـــه ای شد بر فراز آرزوهــــ✖ـــایم نشست

من نــــ✖ـــگاهت را کشــــ✖ـــیدم روی تاریخ غــــ✖ـــزل

تا بمــــ✖ـــاند یادی از روزی کــــ✖ـــه بر قلبم نشســـ✖ــــت . . .



نظرات شما عزیزان:

ساعت12:05---21 شهريور 1391

اقا من یه چیزی گفتم جو عوض شه چرا جو دارم کردی من 100 سال سیاه به اجنبی دست نمیزنم چه برسه به ... استغفروال...ه تازشم من تو این دو روزه که 24 ساعت گذشته توبه کردم.

پاسخ:هر وقت تورو دیدم گفتی توی توبه ای!!!



ساعت14:48---20 شهريور 1391

اگه مال من بود روزی 48 ساعت میکردمش.

پاسخ:بی ادب نشو دادا... 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مسکن ها